tisdag 20 augusti 2013

Benhinnor och dröm frukost

Idag kom jag upp för att gå en power walk innan frukost, dock steg jag upp en timma senare än jag tänkt. Men huvudsaken är att jag kom upp och gick ut och gick. När jag var ute och gick fick jag naturligtvis ont i mina benhinnor så det fick bli en kortare promenad... Jag vet inte riktigt vad jag skall göra åt mina benhinnor, har inte kunnat gå en lång power walk på länge nu. Kanske får ta mig till gymmet och använda crosstrainern på morgonen istället.

När jag kom hem gjorde jag en dröm frukost. Frukosten smakar så mycket godare när man vart ute och gott innan. Idag blev det en latte, ett stort glas vatten, en skål med naturell lätt yougurt toppad med linfrön och granola från risenta, en rågsmörgås med salami och ost och ett litet plommon.



Nu skall jag göra mig i ordning för att åka och måla det sista hemma hos mamma och pappa och i eftermiddag blir det att mosa lite mage och rygg på gymmet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar