måndag 19 augusti 2013

Sommarlov & +4kg

Nu har jag haft ett ganska långt sommaruppehåll men nu är jag tillbaka. Under sommaren nu har jag ätit de jag vill men ändå sett till att träna minst 3 gånger i veckan. Att bara träna 3 gånger på en vecka är egentligen väldigt lite för att vara mig, men det räcker för att hålla formen någorlunda.

Nu när hösten är här har jag tänkt att njuta av god och nyttig mat och bara unna mig EN sak i veckan. Jag tänker som så att nu behöver jag inte kämpa för en beach kropp. Så ingen tråkig torr mat för min del nu i höst i alla fall. Har jag fått för lite resultat i januari kommer jag börja äta torr och tråkig mat igen. Jag kommer fortsätta träna som vanligt, 4 pass på gymmet och sen en hel del morgon cardio. Jag hoppas på resultat!

Den högra bilden är jag i November 2012, där väger jag ca 58kg. Den vänstra bilden är idag på stadiga 62kg. Med denna bilden vill jag visa att siffrorna på vågen inte är allt!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar