torsdag 2 maj 2013

Lyssna på din kropp

Blev ingen spinning idag 07.00 då jag sov igenom alarmet, jag antar att jag behövde sova. Eller min kropp behövde den extra sömnen. Så jag får ändra om lite i mitt tränings schema för denna veckan... Blir ingen vila på lördag utan då får de bli en snabb morgon pw på ca 7km ist för spiningen idag. Jag och min sambo lyckades i alla fall ta oss upp till kl 8.00 så då slukade vi en halv celsius var och en proteinshake sedan gick vi till gymmet och körde bröst och axlar. Så morgon träning fick vi, och mitt bröst och axelpass hittar ni under bilden på min härliga kakaogröt. Passet blev riktigt tungt idag så jag ökade i bänkpress, eftersom att den är den första övningen sätter den ribban för vad man orkar genom alla andra övningar. Eller så var jag bara trött, vad tror du?



Bänkpress 10x3
Hantelpress 10x3
Hantel flyes 10x3
Cabel bröst (vet ej vad den heter) 10x3
Cabel axlar (vet ej vad övningen heter) 10x3
Sidolyft 10x3
Axel övning jag ej vet namn på 10x3
Axelpress 10x3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar