måndag 13 maj 2013

Min kompis

Godmorgon där ute i syberrymden. Har haft fruktansvärt mycket nu det senaste inte hunnit med annat än skola, träna, jobba, äta och sova. Men nu börjar det bli lite lugnare igen. Igår kväll efter jobbet bröt jag min fasta en liten stund, haft så sjukt mycket så blev lite godis till tv'n. Men det var jag värd och idag börjar jag strikt igen, och ett härligt mag och rygg pass på gymmet. jag SKA klara att göra en chin själv...och för att hinna med att gymma

idag är träningskläderna på redan nu så sticker jag direkt efter skolan till gymmet. När jag var på gymmet i fredags och körde ben fick jag mig en go kommentar. Var en kille som kom och störde mig när jag stod vid cabelcrossen och fixade. Min tanke var ju att han ville ha den efter mig men han skulle bara säg "min kompis tycker du är thigt". Jaha?? Blev så förbannad för att han kom och störde mig i min träning, dock var de ju ingen dålig kommentar men som sagt prata inte med mig när jag tränar. Sen kände jag mig redan lite obekväm för att de bara var mina shorts som var rena bland träningskläderna.

Nej nu skall jag snart till skolan, så jag bjuder på lite bilder från dagarna som gått som bla finns på min insagram @ jmlehtinen

Dagens morgon kaffe

Bild från mitt bröstpass i lördags.
 "Min kompis tycker du är thigt" outfiten
 Mys brunch med en massa gott
Middag ute på balkongen i solen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar