måndag 13 maj 2013

Mage och ryggpass

Var riktigt trött idag efter skolan och kände verkligen inte för att träna. Men tur för mig att jag hade träningskläderna på och skorna i väskan, för då var det bara att åka raka vägen till gymmet utan ursäkter. När jag väl gymmade fick jag bra muskelkontakt och ökade även vikter i vissa övningar. Så där ser man bara för att man är trött behöver inte det betyda att man får ett dåligt pass på gymmet. Efter gymmet käkade jag och Dennis en god sallad och efter blev det en go kaffe med en nyttig chokladboll. Recept på chokladbollarna kommer upp lite senare eller imorgon.

Chins 4x3
Cabel rodd 10x3
Latsdrag 10x3
Hantel rodd 10x3 
Sneda situp 10x3 
Sit-up på pilatesboll 15x3
Sit-up med cirkel rörelse 10x3
Benlyft 10x3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar