måndag 18 juni 2012

20120618

Haft en jobbig dag med mycket värk. Värken kommer från min reumatism, och idag satt den i högerhanden. Inte jätte lätt när man är högerhänt, men allt går med lite vilja. Det värsta med in värk idag var att jag var tvungen att avboka mig från Body Pumpen. Men jag fick mig en 45min powerwalk med min kusin istället, så stilla satt jag inte.

Bilden ovan visar min middag jag åt idag innan det var dags för powerwalk. Middagen bestod av en omelett på två ägg, en skvätt mjölk, baby spenat, röd paprika, en halv tomat, feta ost, örtsalt och svartpeppar. Till detta åt jag en dubbel rågmacka med smör och ost och pesto gjord på soltorkade tomater, paprika och chili. Det är gott och få lite hetta på maten, hettan hjälper ju även förbränningen lite.

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar