onsdag 20 juni 2012

God morgon!

Har mycket att göra idag, så laddar upp med en av mina favorit frukostar som ni ser på bilden. Den består av en smoothie gjord på frysta bär, mjölk, havregryn och linfrön. Sen e de två rågmackor med mjukost och kalkon.

Ska strax göra mig i ordning för att sedan traska upp till sjukgymnasten för att få lite akupunktur och övningar mot min värk. Sen efter det blir det möte med chefen, de känns lite läskigt fast att de egentligen inte är något speciellt. Efter allt detta ståhej är det dags att handla och packa inför midsommar, åker redan imorgon midsommar till Bohusmalmön för att fira midsommar med släkten. Ska bli så kul och otroligt härligt att få komma bort en stund. Får se om jag bloggar annars får ni uppdateringar när jag kommer hem på lördag. Nää, nu får jag gå och göra mig iordning, ha en bra dag!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar