tisdag 26 juni 2012

Akupunktur del 1

Idag har jag vart på sjukgymnastiken och fått akupunktur för min smärta i händerna. Men jag tycker nog min vanliga smärta är mildare än den smärtan jag hade när hon vred på nålarna... Usch, att jag inte grät å skrek. Men smärtan är ju kortvarig, den sitter ju bara i så länge man skruvar på nålarna sen försvinner den. Jag låg i ca 50min med dessa härliga nålar. Jag hann nog somna 1 och 2 ggr, de är de som är det bästa med akupunktur. Att man blir så avslappnad.

Jag fick 3 nålar i vardera hand och 2 på vardera fot. Den nålen jag fruktade att hon skulle sätta, satte hon naturligtvis. Det är den nålen mellan tummen och pekfingret. Fy *** vad ont den gör! Men men, vi får ju hoppas att de hjälper. Jag vågar inte uttrycka mig idag om jag känner någon skillnad, för jag har trots allt en väldigt bra dag. Nästan smärtfri pga de varma vädret som är över Uddevalla idag.

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar