torsdag 28 juni 2012

20120628

Vart ute på nattsudd idag, även käkat ute. Detta resulterade i att jag fuskade med maten. Men det måste man få göra ibland. Tog mig en hamburgare, till den serverades det friterade pommes. Men att äta detta nån gång ibland tycker jag man kan unna sig. Så länge man inte äter det varje vecka. Det var ju i alla fall gott, och det är väll meningen att man skall kunna njuta av mat?

Vart och fått akupunktur idag också, fy... Men om det hjälper så kan jag stå ut de sekundrarna det gör ont. Min sjukgymnast som sätter nålarna sa även att om detta hjälper så kommer jag att få fortsätta att gå och sätta i nålar. Men det är ju bättre det än värktabletter som bara förgiftar kroppen!

Imorgon åker jag och min sambo till Stockholm över helgen, skall bli underbart! Tar även med datorn så hoppas att jag kan blogga lite, kanske hinner tipsa hur man kan hålla sig nyttig med hotell frukostar och bara ute käk. Håll utkik!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar