onsdag 9 januari 2013

Chokladbollar från himmlen

Har haft ett par jobbiga dagar med fruktansvärd PMS, och då menar jag fruktansvärd! Det ända som hjälper är choklad, men nu har jag mina härliga val inget socker. Där med ingen underbar chokladkaka som kan få mig på bättre humör. Men idag kom jag över ett recept på NYTTIGA chokladbollar som funkar perfekt att äta som mellan mål eller som fika. Detta gjorde resten av veckan för mig. Åt en två eller tre efter gymmet idag, sen blev jag mätt.

Recept på chokladbollar ca 8st.
  • 0.7dl keso
  • ½skopa proteinpullver med chokladsmak 
  • 2msk cacao
  • 1msk havregryn
  • lite kaffe om man vill
  • lite honung
Mixa allt med en stavmixer tills det blivit en bra gegga av allt, rulla bollar och rulla bollarna i kokos. Klart!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar