måndag 7 januari 2013

Lunch dags!

Måste be om ursäkt för blogginlägget i morse, var riktigt stressad och det blev kaos av allt. Får nog börja med att planera mina mornar bättre. Men som sagt min pw i morse gick i alla fall jätte bra, tog ca 50min och jag var svettig och go när jag kom hem. För att hålla tempot uppe när jag går så har jag alltid musik i öronen med ett högt tempo (lyssnar jag på lugna låtar år jag sakta). Men för mig räcker inte bara tempo musik utan jag sätter upp små del mål hela tiden. När första låten är slut skall jag hunnit gå dit, osv. På så sätt så måste jag skynda mig om jag börjar komma efter. När den låten är slut gör jag samma sak igen. Prova gärna om ni har problem med att hålla tempot högt när du går!

Nu är det i alla fall dags för lunch i skolan, det blir rester från igår. Blir tacos utan bröd och vatten. Jag försöker äta var 3-4timma och igår räknade jag ut att jag endast behöver ett mellanmål med mig idag. Mellanmålet idag består av ett kokt ägg och en näven cashewnötter.

Åter igen skall bättre mig med morgon bloggen!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar