söndag 20 januari 2013

Söndagsmys efter träning

Haft en tuff dag med tuffa pass på gymmet, på förmiddagen blev det bröst och axlar. Var så slut efter det passet så de va svårt att duscha för jag fick inte händerna över huvudet. Sen senare på kvällen blev det de vanliga söndagspasset med body balance. Är ett nytt pass nu och det är så himla skönt, och jobbigt. Så till kvällsmat åt jag yougurt med min egna müsli, torkad aprikos, torkade tranbär och blåbär (just för att blåbär innehåller så mycket antioxidanter så jag kanske slipper träningsvärk imorgon, haha). Även ett ägg och en kopp svart te slank ner i magen.

Har även försökt mig på ett träningsschema men har inte kommit så långt mer än att jag får ta det som de kommer. I morgon bli det i alla fall morgon pw och ett benpass med Marie. Jag har även bestämt att vilodagen denna veckan är på fredag, sen får ni reda på resten beroende på vad jag känner för.

Nää nu blire söndags film (standard), idag ska vi se på svinalängorna får se om den e bra.

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar