onsdag 16 januari 2013

Ny motivation

Haft en hemsk vecka, därav varför jag inte har bloggat... Haft min värsta pms någonsin, vilket gjort att jag mått riktigt dåligt psykiskt. Detta gjorde att träningen inte blev tiptopp och jag var bara arg konstant, och ville ha choklad. Men icke, jag klarade mig ur träsket och åt inget godis. I morse tog jag nya tag igen, ställde klockan på 8.00 och låg kvar i sängen och drack en celsius innan jag tog på mig massor av kläder för att ta en pw på ca 4km. Efter det var det hem och göra i ordning den bästa frukosten enligt mig. Hallon och cacao smothie och hembaktbröd med kalkon och keso. Sen en varm kopp grönt te på de, och min dag e gjord.

Just nu sitter jag med lite skolarbete har vår sista examination på denna kursen på fredag. Det som hänt i gymvärden denna veckan jag vart borta från bloggen är att jag nu aquatar med 45kg, bara 10kg kvar till mitt delmål! Jag har valt att ta bort 1 bendag i veckan och bara kör 1 bendag i veckan då jag känt att mina ben inte klarar trycket av allt ben som blir även på zumban och bodybalancen. Har även fått strikta order av en usk på sjukgymnastiken att ha en vilodag i veckan, så vila ska jag göra på lördag. Då ska jag även föröska lägga upp tips man kan göra på vilodagar om man inte vill ligga i soffan/sängen hela dagen. Nej, mer info och motivation + tips kommer senare!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar