fredag 18 januari 2013

Leverans

Tjohej! Idag kom äntligen leveransen från fitnessguru, de som kom var proteinsmak med jordgubb och vitchoklad smak, två shakes och creatin pullver till min sambo. Längtar tills jag ska få testa proteinpullvret, luktar magiskt! Hoppades på att de skulle komma igår så att jag hade haft ett gott proteinpullver att dricka i morse efter gymmet. Hade seminariet/oponeringen 11.45 idag så jag drog med mig min kusin Sandra till gymmet redan vid kl 9.00 och körde lite ben. Är helt öm i bena men så ska de vara, e bara att stå ut imorgon blir det vilodag!

Ikväll skall jag iväg till Marie så ska vi laga lite god mat och en super nyttig kladdkaka (recept lägger jag ut imorgon). Till kladdkakan skall vi göra proteinfluff istället för grädde och då ska jag få testa mitt nya proteinpullver, åå vill spola fram tiden nu så jag får käka för jag är så fruktansvärt hungrig!

J.Le

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar